Directorios
Turismo
Exposición The London Punk Tapes en Barcelona
26/09/2010 por laguiago.com
Exposición The London Punk Tapes en Barcelona.
Entre el 1976 y el 1977 Jordi Valls grabó en directo -en 9 cintas de casete- algunos de los primeros conciertos punk que se hicieron en Londres.El punk es un fenómeno con un impacto radical en el rock y la moda anglosajona, y ahora también en todo el mundo.
En estas cintas se ha grabado el sonido más contracultural, subversivo y genuino del punk: The Sex Pistols, The Clash, The Damned, Subway Sect, Billy Idol & Generation X, The Slits, Buzzcocks.
El aspecto más interesante del punk es su energía vital, visceral, y la demostración que lo único importante es la intención, el poder de la imaginación, y nada más. Sonido, fotografías, un audiovisual con iconografía punk de Franc Aleu-Urano Films y una instalación son los elementos que nos acercan a esta actitud rebelde y comprometida con su tiempo.
Exposición The London Punk Tapes en Barcelona. Desde el 25 de Julio hasta el 26 de Septiembre. Arts Santa Mónica.
[Etiquetas: Arts Santa Monica]
Comentarios
Por marc. sábado 11 de septiembre de 2010 a las 11:50
VIC GODARD AND SUBWAY SECT presenten a Barcelona el seu nou disc We Come as Aliens.
7 i 8 D'OCTUBRE de 2010 A LA SALA Q-TRES (Pere IV, 62. Metro Bogatell)
SUBWAY SECT van actuar per primera vegada al London Punk Festival, amb SEX PISTOLS i THE CLASH, al '100 Club' de Londres, el 20 de setembre de 1976. El 1977 van fer de teloners dels CLASH, en la seva gira White Riot.
Vic Godard, cantant i guitarra de SUBWAY SECT, ha seguit una trajectòria musical i lírica d’una gran personalitat, amb influències de Rotten i Johnny Thunders, Chuck Berry i Bo Diddley, Ray Charles i Mose Allison; també del Northern Soul anglès, la Velvet Underground i la cançó francesa, especialment de Francoise Hardy, de qui ha fet una esplèndida versió de la cançó “Et Meme”, llargament treballada.
Actualment Vic Godard està fent la millor música de la seva carrera, acompanyat d’uns músics magnífics en els directes: Mark Braby a la bateria, Daniel Ashkenazy al baix i Kevin Younger (dels BITTER SPRINGS, amb qui Vic Godard va fer les cançons del musical Blackpool d'Irvine Welsh el 2002) a la guitarra i teclats.
La gravació de We Come as Aliens ha comptat amb la participació de Paul Cook, l’inimitable bateria del West London, a 8 de les 13 cançons del disc, degut a un desafortunat accident de Gary Ainge, bateria original de la banda, quan portaven gravades 5 cançons. Amb unes lletres de gran profunditat, We Come as Aliens deu ser la millor col·lecció de cançons de SUBWAY SECT, cosa molt difícil d'aconseguir i gràcies al talent de Vic Godard.
VIC GODARD AND SUBWAY SECT compartiran escenari amb ALGO TOXICO el dijous 7 d'octubre i amb GRAVES el divendres 8 (prohibits a les darreres Festes de Gràcia amb el trist argument d'excès de decibels); tots dos grups són connexió directa amb el punk barceloní de finals dels anys 70.
Amb aquests dos concerts, VIC GODARD AND SUBWAY SECT comencen una gira que continuarà a Anglaterra, Bèlgica, Luxemburg, Alemanya.
Tu comentario
© laguiago.com 2012 | tel.902117862 | Mapa web | ¿qué es laguiago.com? | Aviso legal
Página desarrollada por Tres Tristes Tigres